De ce sa alegi  optimizare SEO

De ce sa alegi optimizare SEO? Este o intrebare care si – o pune toata lumea.

Trei motive pentru a alege SEO:

  • Vrei ca motoarele de cautare sa fie o sursa consistenta de afaceri noi
  • Doriti o rentabilitate vizibila a investitiei
  • Doriti un partener pe termen lung , nu un „remediu” pe termen scurt
  • Transparenta
  • Vei sti unde se duc banii

SEO nu este o „arta intunecata”, dar este o disciplina complexa. Vom oferi acces 24/7 la datele de management de proiect, astfel incat sa stiti exact ce s-a intamplat, cand s-a intamplat si cine a facut-o.

Suntem, de asemenea, deschisi in privinta preturilor . Nu va oferim un „pachet” care pretinde ca nevoile dvs. sunt aceleasi ca ale tuturor celorlalti. Vom lucra cu dvs. pentru a afla ce doriti cu adevarat de la SEO si va vom spune in avans cat va costa sa va ajungeti acolo. Modelul nostru de stabilire a preturilor este simplu : ne taxam in functie de timpul necesar pentru a finaliza o sarcina, iar tarifele noastre actuale sunt intotdeauna disponibile pe site-ul nostru web.

Etic
Vom trata site-ul dvs. ca si al nostru

Se vorbeste foarte mult despre etica in industria SEO. Dar la SEO, am prefera sa fim judecati de actiunile noastre decat de cuvintele noastre. Nu vom asuma nici un risc cu brand si reputatia . Si de ce ne-am dori? Veti vedea in continuare rezultate fantastice , inovatie si un profit extraordinar al investitiilor , dar fara riscurile asociate trucurilor pe termen scurt care v-ar putea interzice motoarele de cautare precum Google. Am vazut o multime de companii venind si merg in cautare de-a lungul anilor; stim ce este nevoie pentru a va duce in varf – si pentru a va mentine acolo .

  • Rezultate masurabile
  • Rezultate pe care le puteti vedea

Noi prosperam la succes si doriti rezultate. Din acest motiv, nu vom prelua un proiect daca nu putem masura succesul. Dar nu va faceti griji – daca nu aveti disponibile analize web, vom instala si configura gratuit analizele pentru a putea vedea progresul campaniilor dvs. SEO. Inainte de inceperea oricarui proiect, vom lucra cu dvs. pentru a crea valorile care definesc succesul si ne vom asigura ca acestea sunt disponibile oricand doriti. Desigur, suntem mai mult decat fericiti sa lucram cu pachete de analiza existente sau cu rapoarte interne.

Multi oameni iau cateva rezolutii destul de serioase la inceputul anului.

Din pacate, cei mai multi dintre noi am renuntat la ei pana cand februarie se rostogoleste. (Unele estimari spun ca cel putin 80% dintre oameni au renuntat la obiectivele lor pana in a doua luna.)

Problema este ca intram in noul an cu cele mai bune intentii, dar cand nu vedem rezultate imediate sau parca dureaza prea mult , ne convingem ca este bine sa uitam de ele si sa trecem la altceva .

Acest model este de asemenea comun in lumea afacerilor.

In noul an, multe companii se angajeaza sa obtina o multime de noi obiective, de regula in jurul bugetelor si cheltuielilor. Executivii cauta ce activitati sa pastreze si care sa le taie.

Din pacate, SEO este adesea atribuit acestei din urma categorii.

Acest lucru se datoreaza adesea unei simple neintelegeri a naturii SEO si a modului in care functioneaza. Este posibil sa fi avut un obiectiv de a creste volumul de trafic catre site-urile lor web, dar daca nu se intampla imediat, strategia de piata online este neglijata.

SEO este un proces pe termen lung , daca este realizat corect si etic. Insa ideea de astepta pana la 12 luni pentru rezultate favorabile si vizibile determina multi proprietari de afaceri sa se balanteze.

Multi proprietari de afaceri considera ca SEO este o solutie rapida pentru performantele lor in retard si au redus SEO la doar selectarea catorva cuvinte cheie pentru care sa se clasifice . SEO este o munca grea care trebuie monitorizata si ajustata uneori zilnic.

Cu toate ca s-ar putea sa nu aveti timp sau expertiza pentru a implementa o strategie SEO eficienta, puteti pune bazele puternice pentru marketingul dvs. online prin implementarea obiectivelor SMART.

Incepeti-va SEO pe piciorul drept cu obiective SMART
Daca ati fost in afaceri de ceva vreme, probabil ati auzit despre obiectivele SMART.

Daca sunteti nou la acest acronim, pur si simplu inseamna solutii specifice, masurabile, realizabile, realiste si in timp util.

Puteti utiliza aceeasi formula castigatoare pentru obiectivele dvs. SEO in loc sa le desfaceti acum, dupa ce ianuarie s-a incheiat.

Veti fi mult mai probabil sa folositi intreaga putere a SEO, facand acest lucru asa cum trebuie. Daca singurul tau obiectiv SEO este sa plasezi locul 1 pentru un cuvant cheie dat, probabil ca vei fi frustrat si descurajat, aruncand timp si bani dupa un obiectiv evaziv.

Consultati-va cu un profesionist despre dezvoltarea strategiei SEO a companiei dvs. |

In loc sa faceti o lista cu obiective bine sunatoare, faceti-le obiective SMART. Iata o defalcare a fiecarui element al unui obiectiv SMART SEO:

Obiective specifice
Este greu de implementat si masurat succesul (sau lipsa acestuia) si progresul unei strategii SEO atunci cand obiectivele sunt vagi si subiective.

A spune ca vrei sa plasezi locul 1 pentru un anumit cuvant cheie poate parea specific, dar dupa cum am mentionat mai sus, modul in care clasamentul nr. 1 va ajuta la realizarea afacerii tale sa creasca de fapt.

O multime de oameni se pot clasifica pe locul 1 pentru o serie de cuvinte cheie si nu vad niciodata vreun beneficiu efectiv.

Clasarea pentru un anumit cuvant cheie este adesea un obiectiv prea mare si larg pentru intreprinderile mici si mijlocii.

Un mod mai bun si mai reusit de a aborda acest obiectiv infricosator de mare si vag este acela de a-l descompune intr-o serie de obiective mai mici, specifice, cum ar fi X-ul de mai multi vizitatori pe site-ul web, obtinerea a numeroase oportunitati de vanzare sau crearea de X multe vanzari ca rezultat al tacticii de marketing pe internet.

Un alt lucru important in ceea ce priveste obiectivele specifice este acela ca toti cei din companie trebuie sa fie la bord si sa fie constienti de aceste obiective specifice pentru a se asigura ca au sanse mai bune de a fi indepliniti (sau depasiti).

Obiective masurabile
Obiectivele specifice sunt mai bune decat obiectivele mari, vagi, deoarece sunt mai usor masurate. Un obiectiv care nu are cum sa fie masurat este practic inutil.

Intreaga idee de clasare inalta pentru un cuvant cheie este de a creste traficul de site-uri, ceea ce va conduce in mod ideal la mai multe vanzari. In procesul de a obtine mai mult trafic de site-uri, multe companii au adesea cu vederea analize importante care au contribuit la rezultatele lor.

Din nou, descompun obiectivele mari, inalte si vagi in obiective mai mici, specifice care pot fi masurate. Uitati-va la cat de mult trafic a obtinut site-ul dvs., ce a atras oamenii pe site, ce i-a obligat sa faca o achizitie, ce ora a avut cel mai mult trafic si care au fost demografiile clientilor care au vizitat site-ul dvs.

Examinarea datelor specifice analitice va poate ajuta sa atingeti obiective mai bine masurabile pe care le puteti continua sa le imbunatatiti an de an.

Cand vine vorba de SEO, exista o multime de factori pe care i-ai putea masura. Consideram ca aceasta lista din Land Engine Search este un loc bun pentru a incepe:

  • Loc pentru principalele conversii cuvinte cheie organice si locale
  • Pozitie pentru cuvintele cheie locale si organice de referinta
  • Fluxul de citare
  • Fluxul de incredere
  • Soldul increderii si al citarilor
  • Total link-uri construite
  • Numarul de legaturi de pe site-urile autoritatii
  • Numar de link-uri de pe site-uri relevante
  • Masuri din lumea reala
  • Cresterea traficului organic
  • Cresterea numarului de pagini de pe site care genereaza trafic
  • Cresterea traficului de cautare fara marca
  • Cresterea procentuala a conversiilor organice
  • Impresii organice

Daca obiectivele dvs. SEO nu pot fi masurate, acestea nu sunt obiective SMART si veti avea mai greu timp pentru a le atinge.

Obiective realizabile
Va amintiti obiectivul inalt si inalt al clasamentului nr. 1 pentru un anumit cuvant cheie sau termen de cautare? Acesta nu este un obiectiv „realizabil” in sensul „acum ca esti acolo, ai terminat”. Nu uitati ca competitia dvs. isi doreste acelasi loc si, prin urmare, este mai putin despre „atingerea” locului 1 decat „mentinerea” clasamentelor bune.

Deci, cum stiti daca obiectivul dvs. SEO este de fapt realizabil? Pune-ti cateva intrebari:

Aveti resurse pentru a atinge aceste obiective?
Intelegeti cum aceste obiective vor avea efectiv asupra afacerii dvs.?
Te afli in aceeasi liga cu jucatorii care domina in prezent pagina cu rezultatele motorului de cautare?
Sunteti gata sa faceti fata traficului crescut?
Crearea unui obiectiv care nu poate fi atins va incepe procesul de implementare a strategiei SEO pe o nota descurajanta, anxioasa si frustranta. Obiectivele tale ar trebui sa te provoace, dar ar trebui sa fie si pe taramul posibilitatii.

Obiective realiste (uneori apelate inregistrate)
Daca obiectivele dvs. SEO includ directionarea unor termeni de cautare specifici, care sunt extrem de competitivi, veti avea o lupta mai dificila pentru a lupta.

Obtinerea unor obiective realiste impune proprietarilor de afaceri sa analizeze si sa evalueze sanatatea si resursele companiilor lor.

Esecul, frustrarea si pierderea de timp si resurse sunt rezultate obisnuite care decurg din disparitatea dintre un obiectiv de afaceri si resursele insuficiente pe care o intreprindere trebuie sa le atinga.Obiective SMART 2.jpg

Cand vine vorba de SEO, „R” in SMART poate fi de asemenea „relevant”. Cand cautati cuvinte cheie care sa vizeze, asigurati-va ca sunt relevante pentru produsele pe care le vindeti sau serviciile pe care le oferiti. Daca incercati sa ajungeti pe prima pagina pentru un cuvant cheie dat, asigurati-va ca continutul pe care il oferiti este relevant pentru intentia de cautare .

Un indicator potrivit caruia obiectivele dvs. SEO nu sunt relevante este atunci cand observati un impuls in traficul web, dar nici o crestere a numarului de conversii.

Alte scheme de obiective SMART numesc acest „R” „inregistrat”. Aceasta inseamna ca obiectivul este ceva realist si are elemente fizice, cum ar fi posibilitatea de a fi inregistrat sau studiat.

Obiective in timp
Timpul necesar pentru a configura, monitoriza, mentine si vedea rezultatele SEO este mai intens si dureaza mai mult timp pentru a realiza decat alte forme de marketing.

In ciuda asteptarii, algoritmul de rang de cautare al Google este in continua schimbare, necesitand monitorizarea constanta si ajustarea strategiilor SEO.

Nu exista un interval de timp magic pentru succesul SEO. Poate dura multe luni pana la cativa ani pentru a vedea orice rezultat pozitiv din SEO.

Cu toate acestea, s-a observat ca obiectivele mari sunt mai probabil realizate atunci cand sunt defalcate in obiective mai specifice, masurabile, realiste si realizabile care au propriile termene si termene.

Sa ai un interval de timp pentru un obiectiv te va ajuta sa ramai concentrat pe acesta si iti va oferi mai multa motivatie pentru a-l atinge.

Obiectivele fara termene sau perioade de timp sunt mai susceptibile de a fi intocmite, amanate, oprite sau conserve.

Pentru a-l ingloba si a pune toate componentele la un loc, iata un exemplu de obiective SEO care sunt benefice:

„Compania noastra va creste cu 25% rezultatele cautarii organice pe parcursul a 12 luni. Vom realiza acest lucru mutand cuvintele noastre cheie directionate din partea de jos a paginii 2 in partea de jos a paginii 1. ”

Specific : Compania vrea sa mareasca oportunitatile din cautarea organica cu 25%.

Masurabil : Clasamentele, traficul organic si rezultatele obiectivului pot fi usor masurabile.

Atingibil : Clasamentul imbunatatit este un obiectiv realizabil.

Realist : aceasta este o imbunatatire rezonabila in cazul in care compania este deja in clasament.

Cronologie : 12 luni ofera companiei un termen.

In timp ce obiectivele SMART nu vor crea in mod magic o strategie SEO performanta pentru compania dvs., acestea va pot ajuta sa formulati o strategie SEO castigatoare, care in cele din urma va va ajuta obiectivele si obiectivele generale de afaceri si de marketing pentru a avea succes.

Inca nu esti dispus sa-ti faci timp pentru o campanie SEO completa? Poate ca o campanie AdWords este ceea ce cautati. Descarcati aceasta lista de verificare pentru a incepe.

Leave a Reply